Sepet
Üyelik

Sıkça Sorulan Sorular

Okulsepeti olarak tüm çabamıza rağmen sizlere tek seferde kargo gönderimi sağlayamadığımız durumlar oluşmaktadır. Amacımız, sizlerin bu alışveriş için fazla zaman harcamanızı engellemek ve eksiklerinizi takip ederek en kısa sürede sizlere ulaştırmaktır.

Siparişim kaç gün içerisinde kargoya verilir?
Siparişleriniz üç iş günü içerisinde kargoya teslim edilmektedir. Paketiniz kargoya teslim edildiginde cep telefonunuza bir bilgilendirme SMS’i gönderilmektedir.
Siparişimizde olduğu halde henüz gönderilmemiş ürünlerimin neler olduğunu ve gönderilmeme sebeplerini nereden takip edebilirim?
Bu durumda size gönderilen paketin üzerinde irsaliye ile birlikte gönderilen Eksik Bildirim Formu’nda ürünlerin hangi ürünlerin hangi sebeplerle gönderilemediğinin bilgisi yer almaktadir. Bu bilgi aynı zamanda sitemizin siparişlerim bölümünden de takip edilebilir(Sistem güncellemesi yapılması gerekli). Son olarak siparişiniz ile ilgili herhangi bir sevk oluşturulduğunda mail adresinize son eksik ürünlerin güncel halini içeren bir mail de gönderilmektedir(Sistem güncellemesi yapılması gereklidir).
Eksik Türkçe kaynak kitaplarım ne zaman gönderilecek?
Türkçe kaynak kitapların gönderilmemesinin en önemli nedeni müfredat değişikliği sebebi ile geç basılan kitaplardır. Bu durumda yapılan satış kesinlikle okulunuzun bilgisi ve onayı ile gerçekleşmektedir ve kitabın basılacağı tarih olarak yayınevinden bildirilen tarih ilgili öğretmenleriniz tarafından kabul edilmiş bir tarihtir ve buna göre ders işlenmektedir. Bu durumda kitabın basım tarihi tarafımızdan çok sıkı bir şekilde takip edilmekte ve ürün çıkar çıkmaz ilgili öğrencilere gönderilmektedir. Böylece kitapların ne zaman çıkacağının takip zorluğunu sizlere yaşatmadan çözüme kavuşturmaktayız.
ÖNEMLİ NOT: Bazı durumlarda beklenen kitabın bir başkası tarafından piyasadan temin edildiği yönünde bilgilerle karşılaşabilirsiniz. Bu durum çok büyük olasılıkla söz konusu kitabın eski basımının piyasada satılmasından kaynaklı oldugu bilinmelidir. Unutmayın ki bir kitap piyasaya çıkmışsa mutlaka size gönderilecektir. Eksik ürün gönderimlerinde ayrıca bir kargo ücreti alınmamaktadır.
Eksik Türkçe okuma kitaplarım ne zaman gönderilecek?
Türkçe okuma kitabının eksik gönderilme durumu, bir kitabın baskısının tükenmesi ve yeni baskı tarihinin öğretmeniniz tarafından kitapla ilgili işleyeceği dersin tarihi ile uyumlu olması ile listede yer almasını onaylaması durumlarında karşılaşılan bir durumdur. Gerek sipariş detaylarında görebileceğiniz, gerekse mail ve evinize gelen koli üzerinde yer alan Eksik Bildirim Formunda da belirttiğimiz kitabın yayın evi tarafından bildirilen basım tarihi, tarafımızca hassasiyetle takip edilecek ve ürün çıktığı gibi sizlere ulaştırılacaktır.
ÖNEMLİ NOT: Bazı durumlarda belirtilen kitap yayınevinde tükenmiş olmasina rağmen bazı perakende noktalarının raflarında tek tük bulunabilir. Ancak okulunuz öğrenci sayısı kadar temin edilemediği için bizde olmaması doğaldır. Sınıfın tamamının ürünü bulması mümkün olmayacağından öğretmeniniz yayınevinin yeni baskısına göre hareket edecektir. Dolayısı ile bu size bir dezavantaj yaratmayacaktır. Eksik ürün gönderimlerinde ayrıca bir kargo ücreti alınmamaktadır.
Eksik yabancı dil kitaplarım ne zaman gönderilecek?
Bu durum genellikle ithalat gecikmesinden kaynaklanmaktadır. Ithalatçı firmalar ile çok sık diyalog ve işi hızlandırma adına alınabilecek tüm tedbirleri almaya çalışmaktayız. Konu ilgili öğretmeninize aktarılmış olup kendileri ile birlikte hareket edilmektedir. Söz konusu kitap çoğunlukla hiçbir ögrencide bulunmamaktadir. Eksik ürün gönderimlerinde ayrıca bir kargo ücreti alınmamaktadır.
Eksik kırtasiye ürünlerim ne zaman gönderilecek?
Bu durum genellikle anlık stok sorunundan kaynaklıdır ve en kısa sürede gönderilecektir. Bu yöndeki acil taleplerinizi bilgi@okulsepeti.com.tr adresine göndereceğiniz bir mail ile bizlere iletmeniz halinde detaylı bilgi verilecek işlem gereği yapılacaktır. Eksik ürün gönderimlerinde ayrıca bir kargo ücreti alınmamaktadır.
Siparişlerim adresime ulaştı .İrsaliyede yer almasına rağmen paketimizden çıkmayan ürünler bulunmaktadır, ne yapmalıyım?
Eksik olduğunu tespit ettiğiniz ürün, sipariş ile ilgili talep-görüş ve şikayetlerinizi bilgi@okulsepeti.com.tr adresine iletmenizi rica edeceğiz. Size en kısa sürede cevap verilecektir.
ÖNEMLİ NOT: İrsaliyenizde yer almasına rağmen kolinizde yer almayan bazı ürünler aslında sizin adınıza okula teslim edilecek ürünler olabilir. Örneğin yıl içerisinde yapılacak sınav ücretleri gibi. Bu ürün belirlenen tarihlerde parça parça okulunuza teslim edilmektedir. Ayrıca ebadının büyüklüğünden ya da hassasiyetinden dolayı kargoda zarar görmesi muhtemel bazı ürünleri de okula öğrenci adına teslim etmekteyiz. Her iki durumda olan ürünleri de paketinizin üzerinde yer alan ve ayrıca üyeliğinizden de takip edebileceğiniz ‘’Eksik Ürün Bildirim Formu’’nda bu ürünlerle ilgili açıklamalar yer almaktadir.
Siparişlerim adresime ulaştı .Paketimde kırık ve/veya hasarli-ı ürünler bulunmaktadır, ne yapmalıyım?
Eksik olduğunu tespit ettiğiniz ürün, sipariş ile ilgili talep-görüş ve şikayetlerinizi bilgi@okulsepeti.com.tr adresine iletmenizi rica edeceğiz. Size en kısa sürede cevap verilecektir.
İade etmek istediğim ürünler var. İadeler nasıl yapılmaktadır?
Sitemiz Hesabım-Siparişlerim bölümünden iade etmek istediğiniz ürünleri seçerek iade kodu almanız gerekmektedir.
İade kodu ile birlikte ürünlerinizi Yurtiçi Kargo aracılığıyla tarafımıza ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.
İadeniz tarafımıza ulaştığında alışveriş yapmış olduğunuz kartınıza ücret iadesi yapılacaktır.
Ürün iade edildikten sonra tutar iadesi nasıl yapılmaktadır?
İade ürünler depoya ulaştıktan sonra müşteriden teyit alınarak sisteme işlenir ve iade süreci başlatılır.
Kredi kartı ile yapılan alışverişlerde iade işlemi yapıldıktan sonra Banka uygulaması gereği kredi kartı iadelerinde bankanız tutarı 3 iş gününde kartınıza yansıtmış olacaktır.
Kapıda ödeme veya havale ile yapılan ödemelerde müşteriden Iban bilgisi talep edilir. Hesaba iade işlemi 7 gün içerisinde gerçekleştirilir.
Hangi ödeme yöntemlerini kullanabilirim?
Kredi Kartı - Peşin
Kredi Kartı - Taksitli (Kuveyt Türk kartına taksit yapılmamakta. Diğer banka kartları 3 taksite kadar vade farkı uygulamamaktadır.)
Havale (Akbank-İs Bankası-Yapı Kredi-Garanti-Finansbank)
 
Sipariş verdikten sonra siparişe yeni ürün ekleyebilir miyim?
Maalesef bu islem yapılamamaktadır. Yeni talep edilen ürün için tekrardan sipariş oluşturulmalıdır.
Sipariş verdiğim ürünlerin bazıları neden okula teslim edilmekte?
50*50 ve üstü ölçülerde bulunan Tuval kargoda hasar görmemesi adına okula teslim edilmektedir. İlgili ders işleneceği tarihte öğrenci adı ile okula teslim edilmektedir.
Bazı hassas ürünler, örneğin strafor objeler, 70x100 cm. Kraft kağıt gibi, yine kargo ile gönderimde hasar görecekleri için adınıza okula teslim edilmektedir.
Sınav Ücreti ve KAP Denemeleri gibi ürünler yıl içerisinde periyodik zamanlarda kullanılacagı için Okul Yönetimi bilgisinde öğrenci adı ile aralıklarla okula teslim edilmektedir.
Okula teslim ürünlerin teslimi hakkında nasıl bilgi alabiliriz?
Ürünler okula teslim edildiğinde bilgi@okulsepeti.com.tr mail adresinden hangi ürünün kime teslim edildiğine dair bilgilendirme maili gönderilmektedir.
Siparişte olan bir ürün (yayınevi-tedarikçi kaynaklı veya okul yönetimi talebiyle) iptal edildiğinde veya değiştirildiğinde nasıl bilgim olacak?
Siparişinizde bulunan kitap, test, materyaller, yayınevi, tedarikçi veya Okul Yönetimi talebiyle iptal veya değişim kararı verildiğinde “ bilgi@okulsepeti.com.tr” adresinden detaylı bilgilendirme yapılmaktadır. Aynı bilgilendirme ile tutar iadesi yapılmasını gerektiren durumlar da bildirilecek ve iade makbuzunuz gönderilecektir.